مشهد رو نمیدونم
ولی من ۲۶۰۰ سونو شد
ازمایش ۲ میلیون
درمانگاه های دولتی خیلی ارزون میفته
نسل فردا دو روز دیگه میرم انتی گفته سونو میشه ۲۵۰۰ازمایش و نمیدونم هنوز
۳۲۰۰ سنو نوبت گرفتم
گفتش اگه تعرفه بالا نره
بستگی داره کجا بخوای بری
مشهد و نمیدونم اما قم ۳۶۰۰/۷۰۰ شد
من الان اومدم شد 3میلیون 600 تومان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.