خانما مشهدی سنو و آزمایش ۱۲ هفته چقد درمیاد هزینش بیمه ندارم

۷ پاسخ

مشهد رو نمیدونم
ولی من ۲۶۰۰ سونو شد
ازمایش ۲ میلیون

درمانگاه های دولتی خیلی ارزون میفته

نسل فردا دو روز دیگه میرم انتی گفته سونو میشه ۲۵۰۰ازمایش و نمیدونم هنوز

۳۲۰۰ سنو نوبت گرفتم
گفتش اگه تعرفه بالا نره

بستگی داره کجا بخوای بری

مشهد و نمی‌دونم اما قم ۳۶۰۰/۷۰۰ شد

من الان اومدم شد 3میلیون 600 تومان

سوال های مرتبط

مامان ِ فندوق🌰🩵 مامان ِ فندوق🌰🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سهیل وتودلی مامان سهیل وتودلی هفته بیست‌وششم بارداری