خانما سنو قلب چقد میشه هزینش

۷ پاسخ

من بیمارستان دولتی با بیمه ۳۰۰ و خورده ای دادم آزاد فک کنم ۶۰۰ اینا باشه

500_600 هست

من‌دکتر واسم‌نوشته ثبت شده بود رو‌بیمه دادم‌30هزار تومن

واسه من ۸۸۸
تشکیلم نشده بود
هنوز صبر کردم به امید تشکیل شدن

۵۰هزار تومن شد

۵۸۰ شد برا من

۵۶۰ دادم من ی جاهایی بیشتر ی جاهایی کمتر

سوال های مرتبط

مامان دلماه💞 مامان دلماه💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری🐣🩵 مامان پسری🐣🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته هجدهم بارداری
مامان سهیل وتودلی مامان سهیل وتودلی هفته بیست‌وششم بارداری