۱۰ پاسخ

نگه میدارم بعد میریزم

من تا یک ساعت و نیم هم شده درست کردم مونده بهش دادم خورده ولی دهن نزده . من درست کردم اون نخورده خوابیده. ولی دهن بزنه تا نیم ساعت اگه نخورد باز درست میکنم. چون میکروب دهنش بره داخلش فاسد میشه شیر.

اصولاً 20دقیفه طول می‌کشه تا بخوره نخوره میریزم دور چون هر سری که شیر میخوره می‌خوابه

من نگه میدارم اگ بعداخورد یذره ابجوش اضافه میکنم ک گرم باشه دوباره

تا نیم ساعت میزارم باشه نخوره میریزم منم از بوش بدم میاد وقتی میمونه بوی گندی میده

من میریزم چون سرد میشه شکمش درد میگیره
البته دکترم گفت باید بریزی کم درست کن ک بخوره

تا یکساعت نگه دار میدارم
اخلاق بچمو میدونم بعضی وقتا تیکه تیکه شیر میخوره

من نگه میدارم تا یساعت

اگه خیلی اضافه بیاد تا یک ساعت نگهمیدارم

من نگه میدارم

سوال های مرتبط