۸ پاسخ

نه باید از همین الان بفهمه که اگه نخورد دیگه غذای دیگه ایی هم نیست ناز بکشی تا ابد باید نازکشی کنی بزرگ میشه هی باید براش سرویس بدی

نه.

اره عزیزم....

غذای انگشتی درست کن بده دستش خودش بخوره یا یه جوری درست کن با دست بدیش ن قاشق دختر من بهتر میخوره

من درست میکنم مثلا اگ دیزی درست کنم نخوره یچیز سبک تر امتحان میکنم مث ماست و برنج نون و ماست یا لوبیا با سیب زمینی درست میکنم خلاصه دست برنمیدارم اگرم نخورد دگ ولش میکنم موزی چیزی میدمش

نه... وایمیستم تا وعده بعدیش

نه😂😂همونو شب باید بخوره

ن با شیر سیر نگهش میدارم تاشام

سوال های مرتبط

مامان پارسا مامان پارسا ۱۳ ماهگی