سلام خانما کیا ماه اول بارداری لک داشتن؟

۴ پاسخ

من ازاون اول تااخر لک وخونریزی داشتم. با شیاف واستراحت مطلق اون روز ها رو گذروندم

سلام من دوماه اول پریود بودم کلا نمیدونستم حامله م🤦‍♀️

من داشتم دکتر بهم شیاف پروژسترون داد

سلام من.

سوال های مرتبط

مامان محمدرضاو تودلی مامان محمدرضاو تودلی ۳ سالگی