کیا نوزاد نارس دارن یا داشتن؟

۷ پاسخ

بچه های من ۳۴ هفته بدنیا اومدن ولی خوب چون ماه هفت آمپول ریه زدم کامل بودن دستگاهی نشدن

پسرمنم نارس۳۲هفته امروز ۲۵روزه شده و یک هفته ان ای سیو بستری بود نمیدونم چرا از ظهر همش گریه میکنه و بی قراره

من اراد ۳۱هفته دنیا اومد‌

منم بچه هام ۳۳ هفته به دنیا اومدن

منم خواهرزادم ۸ ماه بود

دختر منم iugr بود

من دخترم نارس دنیااومد

سوال های مرتبط

مامان محمدرضاو تودلی مامان محمدرضاو تودلی ۳ سالگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۳ سالگی
مامان مهیا بابایی مامان مهیا بابایی ۳ سالگی