بچه های من ۳۴ هفته بدنیا اومدن ولی خوب چون ماه هفت آمپول ریه زدم کامل بودن دستگاهی نشدن
پسرمنم نارس۳۲هفته امروز ۲۵روزه شده و یک هفته ان ای سیو بستری بود نمیدونم چرا از ظهر همش گریه میکنه و بی قراره
من اراد ۳۱هفته دنیا اومد
منم بچه هام ۳۳ هفته به دنیا اومدن
منم خواهرزادم ۸ ماه بود
دختر منم iugr بود
من دخترم نارس دنیااومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.