۱۰ پاسخ

جوراب بگیر بپوش

آره عزیزم من بعد ده روز اینا یواش یواش خوب شد

اره عزیزم
من پاهام شده بود اندازه پای فیل
حتی الان بعد از ۶ . ۷ روز
بازم ورمش کامل کامل نرفته
کم کم ورمش میخوابه

زود به زود راه برو تاورمش بخوابه

طبیعیه نگران نباش بده یک هفته ۱۰روز خوب میشه عوارض دارو‌بیهوشیه

جوراب واریس بپوش ، پاهاتو یه رب بگیر بالا

اره درست میشه کم کم

آره طبیعیه نمک کم بخور پاهاتو آویزون نکن

اره بعد از دوهفته کمتر میشه

اره خودش خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان نینی فرفری مامان نینی فرفری هفته چهاردهم بارداری