۷ پاسخ

حالا اینستا چی داره
شده بستر دلالی بلاگرهای ایرانی

اتفاقا راحت شدیم چیه اخه اینستا

الان بعضیا که سواد استفاده شو ندارن میان به پر مخاطب ترین اپ دنیا میگن چی بوددد؟ بله خوبه! روبیکا خوبه!
خلایق هرچه لایق ! ازون بگذریم …
ولی منم فقط تحلیل های به ندرت رو میخوندم
کاش یکی که وصله بگه چه خبره

وای فقط عقل اینا که میگن مگه اینستا چی داره 🤣عزیزم بحث اینستا نیست بحث نت بین المللی که به راحتی تمام مارو ازش محروم کردن عقلتو زن عقلتووو بخدا بعضیا رو بکوبی تو سرشون هم باز نمی‌فهمن

دست راست من بود واقعا خیلی مطالب اموزشی داشت

منممم خیلی چیزای آموزشی میدیدم به دردم میخورد

من چشمامو باز میکردم میرفتم پیج بندرت چک میکردم🥲

سوال های مرتبط

مامان 🌛🎀ملکشاه🎀🌜 مامان 🌛🎀ملکشاه🎀🌜 ۳ سالگی