فقط که با بستنی نیست
بستنی یکی بخور،چیزای دیگم بخور
بستنی سنتی بخور بهتره
بستنی قندش بالاست
بستنی وزن مفید نمیده به بچه
من نهایتا هفته ای 3بار میخورم ، ولی بیشتر گوشت و مرغ و حبوبات و مغزیجات میخورم اینا وزن خوبی میدن به بچه
دلم خواست🫠
قندت بالا نیس؟
یدونه هم زیاده قند میگیری بعدشم کلی چربی اشباع داره یک روز در میون بخور
هنوز نخوردم اصلا
چیزای دیگه بخور واسه وزن گیری حالا چرا بستنی با این همه قند
قندت رو اول چک کن اگ نرمال بود بخور حالا جرا بستنی نغز بخور غدای گوشتی بخور
قندت میره بالا عزیزم، وزن بعد از سونو رشد به فکر باشید
قندت چطوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.