خانوما روزی چندتا بستنی مجازه واسه وزنگیری

۹ پاسخ

بستنی تاثیر خاصی نداره
مراقب قندش باش
که مایع دور جنین زیاد نشه

به جاش بادوم درختی بخور بهتره

واسه وزن گیری روزی دوتا موز بخور شیر بخور بادام و پسته خام بخور تخم مرغ آب پز بخور عدسی هم میگن خوبه

پرو شیک یا پرو بستنی بخوز

من همش نمی‌خورم ولی هر چند روز ۱ عدد میخورم

بستنی قند داره بجاش پروبستنی کاله بخور

واسه وزن گیری خیلی چیزای مفیدتر هست

ایا از گرفتن قند نمیترسید😁

من گاهی روز دو تا میخورم

سوال های مرتبط

مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی