بستنی تاثیر خاصی نداره
مراقب قندش باش
که مایع دور جنین زیاد نشه
به جاش بادوم درختی بخور بهتره
واسه وزن گیری روزی دوتا موز بخور شیر بخور بادام و پسته خام بخور تخم مرغ آب پز بخور عدسی هم میگن خوبه
پرو شیک یا پرو بستنی بخوز
من همش نمیخورم ولی هر چند روز ۱ عدد میخورم
بستنی قند داره بجاش پروبستنی کاله بخور
واسه وزن گیری خیلی چیزای مفیدتر هست
ایا از گرفتن قند نمیترسید😁
من گاهی روز دو تا میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.