۴ پاسخ

روزبهش دادی ؟؟؟؟
یا شب ؟؟؟؟
بیقراریش واسه اینه که خوابش میاد خب
درغیر این صورت این بچه دردی چیزی داره که نمیخوابه

چند قطره میدی؟

من سیموسید میدم

بچه شما هم نمیخوابه؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی