۲ پاسخ

من‌برای رفع زردی‌بهم‌گفته بودن بدم
فک کنم برا سرماخوردگی هم خوب باشه
توقوری دم میکنن ابشو میدن

برا سرفه و سرماخوردگی خوبه..من یبار پسر سرما خورده بود سرفه میکردعناب و تیکه تیکه کردم همراه به دونه دم کردم از صافی رد کردم تو شیشه شیرش دادم بهش

سوال های مرتبط

مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی
مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی