منبرای رفع زردیبهمگفته بودن بدم
فک کنم برا سرماخوردگی هم خوب باشه
توقوری دم میکنن ابشو میدن
برا سرفه و سرماخوردگی خوبه..من یبار پسر سرما خورده بود سرفه میکردعناب و تیکه تیکه کردم همراه به دونه دم کردم از صافی رد کردم تو شیشه شیرش دادم بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.