۸ پاسخ

فعلا شیرخشک گیر نمیاد انبارشو زدن دعا کن نان هم گیرت میاد

بیومیل

عوض نکن همون نان و بخر راحت تر گیر میاد من تروویتال میدم پدرم درومده

والا الان اپتامیلم همین قیمته کلا شیرخشک گرون شده

همشون یه قیمتن نان ک بهتر گیر میاد

همشون یه قیمتن فرقی نداره زیاد

مگه سهمیه ندارهگ

آپتامیل 50 تومن کمترع گیر هم نمیاد

سوال های مرتبط

مامان ملورین ونینی مامان ملورین ونینی هفته سی‌ام بارداری
مامان رهام  وهانا مامان رهام وهانا ۱ سالگی