فعلا شیرخشک گیر نمیاد انبارشو زدن دعا کن نان هم گیرت میاد
بیومیل
عوض نکن همون نان و بخر راحت تر گیر میاد من تروویتال میدم پدرم درومده
والا الان اپتامیلم همین قیمته کلا شیرخشک گرون شده
همشون یه قیمتن نان ک بهتر گیر میاد
همشون یه قیمتن فرقی نداره زیاد
مگه سهمیه ندارهگ
آپتامیل 50 تومن کمترع گیر هم نمیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.