۴ پاسخ

نه دیگه فکر نکنم تغییر کنه

عزیزم درصدخطای پسرخیلی کمه
اگه بگن 80٪درسته
من انتی گفتن 80٪پسره
آنومالی 15هفته بخاطرشرایطم رفتم دکتر گفت 100٪پسره.

اره عزیزم امگان داره من همینجوری بودم بعد دختر شد
عجله نکن برای جنسیت بالاخره یا دخمله یا پسمل

معمولا پسر دختر نمیشه

سوال های مرتبط