۴ پاسخ

با این رنده چیپسی ها خیلی راحت میشه درست کرد
رنده کن تو اب خیس کن چند دقیقه بعد خشکش کن کم کم بریز تو روغن زیاد سرخش کن
راحته

قبلش نمک و فلفل یا هر چی دوست داری واسه مزه اش بزن

ببین من ی بار درست کردم مث بیرونی شد باید ورق کردی بندازی تو اب و یخ بعد خشکش کنی بندازی تو روغن
اینجور بود فک کنم

دو مدل میشه درست کرد یا سیب زمینی رو خیلی خیلی نازک حلقه حلقه کن
بشور نمک بزن تو روغن سرخ کن


یا سیب زمینی رو اب پز کن بکوب یه کم ارد و نمک بزن بعد یه کم بردار تو سینی فر بزار با ته استکانی چیزی پهنش کن کنار هم بعد بزار تو فر یا همون هم که له کردی باز کردی گردالی شده میتونی تو روغن داغ هم‌بندازی سرخ کنی

من اولی رو ترجیح میدم

خیلی باید نازک نازک خورد کنی مث کاغذ
تا چیپسی بشه

سوال های مرتبط