حتما به دکتر بگو زینک لیدی میل چیزای مقوی بخوب
حلیم عالیه برا وزن گیری
لیدی میل،حبوبات،مغزیجات،گوشت،مرغ،ماهی،سیرابی،کله پاچه
خب خوبه دیگ😐
یه پست درباره وزنگیری نوشتم بخونش
من مولتی ویتامین وکلسیم و آسپرین داد با لیدی میل میخورم
خودمم گوشت و مرغ درست میکنم بیشتر هفته ای یه بار بعضی موقه ها بیشتر کباب
بستنی روزی یکی میوه
فرنی
شیر تخم مرغ و سیب آبپز
سالاد الویه بیشتر میخورم
ولی لیدی میل بگو دکترت بهت بده عالیه اشتهام خوب کرده
خوبه دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.