۷ پاسخ

حتما به دکتر بگو زینک لیدی میل چیزای مقوی بخوب

حلیم عالیه برا وزن گیری

لیدی میل،حبوبات،مغزیجات،گوشت،مرغ،ماهی،سیرابی،کله پاچه

خب خوبه دیگ😐

یه پست درباره وزنگیری نوشتم بخونش

من مولتی ویتامین وکلسیم و آسپرین داد با لیدی میل میخورم
خودمم گوشت و مرغ درست میکنم بیشتر هفته ای یه بار بعضی موقه ها بیشتر کباب
بستنی روزی یکی میوه
فرنی
شیر تخم مرغ و سیب آب‌پز
سالاد الویه بیشتر میخورم
ولی لیدی میل بگو دکترت بهت بده عالیه اشتهام خوب کرده

خوبه دیگه

سوال های مرتبط

مامان dayan👶🫀 مامان dayan👶🫀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🩷آیلین🩷 مامان 🩷آیلین🩷 روزهای ابتدایی تولد