۱۰ پاسخ

منم نمیزنم طعمش ی جوری میشه ب جاش سس سفید لاب لاش میزنم

اره میشه با سس سفید روی لازانیارو بکالونی

بله میشه

اره من نمیزنم دوست ندارم

اره نمیزنم اصلا

آره من خیلی وقتا سس قرمز میزنم

اره میشه پنیرشو بیشتر بریزید

اره خوشمزه تر میشه

آره میشه

من گاهی بدون سس درست میکنم خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان آقا مهدی مامان آقا مهدی ۴ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۴ سالگی
مامان پارسیا مامان پارسیا ۴ سالگی
مامان مهراد مامان مهراد ۴ سالگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۴ سالگی
مامان هاکان🫀 مامان هاکان🫀 ۴ سالگی