فرزند پروری پوشک شیر

تصویر
۶ پاسخ

از این ایستاده های کشویی بگیر .وسیله هاشو بزاری توش

واس من این شکلیه
ولی اگ جا نداری بفروشی از این مدل اینه قدیا بگیر ک پشتش حالت باکس داره

تصویر

من از اول به خاطر اینکه جا نداشتم میز ارایش نگرفتم چون خونمون یه خوابه ولی یه آینه ثدی گرفتم به جاش که یه تک کشو داره البته میتونستم دوتا کشو بزارم ولی با همون حال کلی میتونم وسیله بزارم ببین میشه طرحش رو عوض کنی ببری بدی بگی مثلا آینه برداشته بشه یه میز کنسولی در بیاری شاید این مدلی بشه استفاده کنی

مال من کلی کشو داره خیلی وسایل توش گذاشتم ولی خب پسرم هرروز به فنا میده همرو و کلی خش و رنگ روش انداخته

من ی مدت پیش دادم ب مادرشوهرم هیچ استفاده ای نداشتم ازش

من استفاده میکنم و توش کلی وسیله میزارم
اگه فکر میکنی که اضافی و جا گیرع بفروش دیگه

سوال های مرتبط

مامان هاکان🫀 مامان هاکان🫀 ۴ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ سالگی
مامان کیان مامان کیان ۴ سالگی
مامان هاکان🫀 مامان هاکان🫀 ۴ سالگی