سلام خانما سونو انومالی حتما باید رفت؟

۶ پاسخ

نه اجباری نیست اگه خودت دوست داری برو

بله برو حتما

بله حتما باید بری

بعضیا نمیرن
ولی اگه ادم بتونه بره شرایطشو داشته باشه خیلی خوبه

اگه شرایطشو داری حتمن برو

اجباری نیس ولی بنظرم باید رف چون تمام اعضای بدن جنین هم داخلی مثل کلیه و... هم خارجی مثل دست و پا و... کاملا چک میشه

بله اجزای بدن جنین رو بررسی میکنن خیلی مهمه

سوال های مرتبط

مامان ساتیار و تودلی مامان ساتیار و تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ستایش ❤️ حسین مامان ستایش ❤️ حسین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فرشته من مامان فرشته من هفته نوزدهم بارداری