سلام مامانا سونو nt رو حتما باید رفت ؟؟؟؟

۱۴ پاسخ

بله صدرصد

عزیزم واقعا میخوای نری چجوری استرس نمیگیری
خیلی مهمه همه سونو ها و آزمایش هارو برو

انتی انومالی حتما باید بری

بله عزیزم

آره خیلی واجبه

من میخواستم نرم دکترم دعوا کرد. گفت صد درصد باید بری ورفتم

آره خیلی مهمه

اجباری نیست ولی انجام دادنش هم بی فایده نیست و جزو غربالگری های مهم به حساب میاد ....اگه بری خیلی بهتره

آره عزیزم حتمن باید بری

اره عزیزم

بله صد در صد چون متوجه میشی جنین سالمه یا نه همه جاش برسی میشه اولین سونو خیلی مهمه

بله واجبترینه

بله خیلی مهمه

بله سونوی غربالگریه خیلی مهمه

سوال های مرتبط

مامان آرین 💙 مامان آرین 💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تو دلی😍❤️ مامان تو دلی😍❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🩵کایا🩵 مامان 🩵کایا🩵 هفته سی‌وششم بارداری