منم سره پسرم علایم هام خیلی شدید بود ویار شیرینی داشتم الانم تهوع گاهی سرگیجه و سردرد خفیف دارم و ترشی دوست دارم یعنی بچه ام دختره یا پسر
حسم میگه بچت دختره😍انقدر علائم زیاد داری
فاموتیدین ۴۰ میتونی بخوری و شربت آدی ژل
شربت آلمینیوم ام جی بخور خیلی خوبه منم درد دارم ازش میخورم
آره بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.