معده درد شدید و سر دل دارم میتونم قرص معده بخورم😭🤰🏻

۵ پاسخ

منم سره پسرم علایم هام خیلی شدید بود ویار شیرینی داشتم الانم تهوع گاهی سرگیجه و سردرد خفیف دارم و ترشی دوست دارم یعنی بچه ام دختره یا پسر

حسم میگه بچت دختره😍انقدر علائم زیاد داری

فاموتیدین ۴۰ میتونی بخوری و شربت آدی ژل

شربت آلمینیوم ام جی بخور خیلی خوبه منم درد دارم ازش میخورم

آره بخور

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهورا محمد مامان ماهورا محمد روزهای ابتدایی تولد
مامان باراناوتودلی🫶 مامان باراناوتودلی🫶 هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان تودلی مامان مامان تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان الی جون مامان الی جون هفته سی‌وهفتم بارداری