۱۶ پاسخ

خودم ک عاشق فست فودم ولی شوهرم برش میاد خیلی کم پیش میاد ک بخورم

هروقت هوس کنم‌

از وقتی ازدواج کردم از بس خسیسه میمیره پول بده 6 ماه یه بار.
قبل از ازدواجم هفته ای 5 بار

از بیرون خیلی کم پیش میاد بخریم اکثرا خودم درست میکنم فست فودهارو، بخاطر ضررش ماهی دوبار، اگه بچه ها هوس کنن ماهی سه چهار بارم شده

هر وقت هوس کنم شوهرم میگیره
خواهر شوهرم فست فودی داره

خودمون درست کردنی شاید ۲-۳شب در هفته
از بیرون گرفتنی بستگی ب مود بیدار شدنمون داره😂بیدار میشیم میبینیم دلمون یچیز میخاد سفارش میدیم🤣🤣ولی اونم حدودا ۳-۴ بار میشه

هوس کنیم ماهی دو سه بار نکنیم یه بار

هروقت هوس کنم
مثلا دیشب ساعت ۱شب یهو دلم کوردن بلو خواست 🤕🤕

مجرد بودم زیاااااد، الان ماهی ی بار یا بستگی داره دیگه این ماه دو سه بار خوردیم یا میبینی دوماه ی بار، ولی کوبیده بیشتر از فست فود تو برنامه س

هفته یکبار

سوسیس و اینها زیاد میخوریم ولی پیتزا ماهی یبار شاید

چیزایی ک خودم بلدم تو‌خونه همیشه درست میکنم چون دوس دارم مثله سوسیس بندری و لازانیا و پاستا و اینا از بیرونم یکی دوبار میگیرم در ماه

ماهی بین یک تا سه بار

تو رو خدا جواب بدین

تصویر

ما خودمون درست مکنیم ماهی ۳ یا ۴ بار

ماهی دو سه بار ولی واس بچه غذای دیگ میدم

سوال های مرتبط