۸ پاسخ

چه بنر مضخرف و شرم آوری!!

بیا مشهد

ساری هم امنه خدارو شکر

نوشهر چالوس متل قو رامسر کلا مازندران امن ما ۱۵ روز نوشهر بودم امن و امان

ما گیلان بودیم اروم بود

بیا مازندران. ما بابلیم. فعلن که امن بوده شکر خدا.

مازندران فکر کنم بیشتر امنه

کل شمال امنه

سوال های مرتبط