سلام خانوما برای پارگی شکمتون چی میزنید؟؟

۶ پاسخ

اگر لاغر هستی حتما بزن حالا هرچی که می گن را و خودت باهاش اوکی تر هستی چون از قبل پوست کش نیومده بد تر میشه ولی ماهایی که تپلی هستیم کمتره

ماستلا ، از همه بهتره و رطوبتش ساعت ها رو شکم می مونه

بایواویل

من از سه ماهگی مرتب روغن بادام شیرین زدم خداروشکر تا الان یک ترکم نزدم

روغن بچه روغن نارگیل کرم گاتیو

روغن زیتون

سوال های مرتبط

مامان فرهان مامان فرهان ۴ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان نی نی کوچولو 😍 مامان نی نی کوچولو 😍 ۷ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۰ ماهگی