۳ پاسخ

داره نزدیک ب پرکاری میشه. ۱۳ روزگی نیاز ب دارو نبود. باید ۲۸ روزگی هم ازمایشش تکرار میکردی اگه پایین اومده بود دیگ دارونمیخواست ... ب نظرم خودش پایین میومد دارو لازم نبود

اومده پایین

انگاری بالاست

سوال های مرتبط

مامان بیمه حضرت عباس مامان بیمه حضرت عباس ۷ ماهگی
مامان دانیال مامان دانیال ۹ ماهگی