کیا تاریخ زایمان شون برج4است😍😍

۲۹ پاسخ

4/4برام زده

من وسطای خردادم اگر زودتر نشه

منننن

سلااام

من😍.

من😊من😊

برامن انتی زده ۴تیر
گهواره۶تیر

من اول مهر اولین روز مدرسه

من جزوشونم🤰🤰

😅حاضر

منم چهارم

من. ۶ تیر.

من۲۹تیر

19تیرم

🤗🤗🤗🤗🤗

من ۳۰ تیر

من ۲۱خرداد😊

من احتمالا آخرای برج چهارباشم

✋🏻✋🏻✋🏻✋🏻✋🏻

برای من زده 24 تیر ولی فکر کنم 14.15 زایمان کنم

من من🫡

من ۱۸ تیر

من ۱۵ تیر

سه منظورم 😂

من😍

من البته اگه زودتر زایمان نکنم ممکنه خرداد زایمان کنم

من میخام ۱۴۰۵.۴.۵ زایمان کنم ولی نمیشه

من وسط سه

🖐🏼🖐🏼🖐🏼

سوال های مرتبط

مامان پسرام
🩵💙 مامان پسرام 🩵💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی