کیا تاریخ زایمان شون 5.5.5
میشه

۷ پاسخ

من برای سزارین

من انتی زده ۳ مرداد .حالا تا ببینم

بدم نمیاد رند بشه ، ولی بنظرتون خز نشده ؟😅

من،🖐️

من امیدوارم بشه

من ۱۴ مردادماه البته طبیعی سزارین کنم دور بر تو میوفته

من البته برا طبیعی🙃🙃🙃

سوال های مرتبط

مامان میران مامان میران هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی