۱۱ پاسخ

برا من زده ۸/۸

واسه من ۲۲ آبان

برای من زده ۶/۸

برا من زده 8/23

من 24/7چون سز میشم نمیدونم چنوم میوفته

برای من زده۲۵/۸

واس منم برج ۸ احتمالا ۱۶ الی ۲۰

واسه منو زده ۸/۲۱

من زده ۲۰/۸

مگه داخل انتی هم تاریخ زایمان مینویسن؟؟

ان تی رو نمی‌دونم ولی گهواره زده برام ۸/۲۵

سوال های مرتبط

مامان دخترکم ❤😘 مامان دخترکم ❤😘 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهراد مامان مهراد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسرام
🩵💙 مامان پسرام 🩵💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هامین🩵 مامان هامین🩵 ۱ ماهگی