خانما سلام اینم انومالی من بنظرتون جنسیت چیه

تصویر
۷ پاسخ

دخمله 😍

تاریخ زایمان هامون یکیه ولی من هنوز نرفتم انومالی گفتم ۱۸ هفتم و۳ یا ۴روز برم

بچه ها راستی موقع سرپا وایسادن من کمر بند میبندم خیلی دردشو کم میکنه فشارو برمیداره از واژن

دختر عزیزم مبارکه

دختر....

وا زده دختر دیگه. چه سوالیه

دختره

سوال های مرتبط

مامان کلوچه مامان کلوچه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان علیرضا🩵 آنیا مامان علیرضا🩵 آنیا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کلوچه مامان کلوچه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آوینا مامان آوینا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وپنجم بارداری