۷ پاسخ

درست میشه مال منم شده 4.8

من که 4.1 بود پس چرا دکتر دارو نداد😐

عزیزم من بارداری دوم کلا تا یک روز قبل عملم خوردم قرص تیرویید نگران نباش مشکلی پیش نمیاد

نگران نباش من از ۳ شد ۷/۵ با قرص اومدذ پایین

نگران نباش باید بیاد زیر ۳.
یه کم داروتو بیشتر میکنه.
هرماه هم ازمایش بده

مال من که ۹ بود الان ۳ شده چی بگم

نگران نباش گلم به دکتر بگو قرصتو تنظیم میکنه گلم برای منم همینطوری بود دکتر تنظیم کرد حالا برای من بالاترم بود

سوال های مرتبط