درست میشه مال منم شده 4.8
من که 4.1 بود پس چرا دکتر دارو نداد😐
عزیزم من بارداری دوم کلا تا یک روز قبل عملم خوردم قرص تیرویید نگران نباش مشکلی پیش نمیاد
نگران نباش من از ۳ شد ۷/۵ با قرص اومدذ پایین
نگران نباش باید بیاد زیر ۳.
یه کم داروتو بیشتر میکنه.
هرماه هم ازمایش بده
مال من که ۹ بود الان ۳ شده چی بگم
نگران نباش گلم به دکتر بگو قرصتو تنظیم میکنه گلم برای منم همینطوری بود دکتر تنظیم کرد حالا برای من بالاترم بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.