من بچم 35هفته و4روز به دنیا اومد 2600بود
سلام عزیزم منم بچم ۳۵هفته با ۲۱۰۰به دنیا اومد.. ۵روز تو دستگاه بود چون کیسه ابم دوهفته قبل زایمان سوراخ شده بود بچه عفونت داشت .کمی هم زردی خداروشکر درمان شد مرخص شد
ولی من طبیعی بودم
مث منی دقیقا😭
چرا انقد کم؟🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.