۴ پاسخ

من بچم 35هفته و4روز به دنیا اومد 2600بود

سلام عزیزم منم بچم ۳۵هفته با ۲۱۰۰به دنیا اومد.. ۵روز تو دستگاه بود چون کیسه ابم دوهفته قبل زایمان سوراخ شده بود بچه عفونت داشت .کمی هم زردی خداروشکر درمان شد مرخص شد
ولی من طبیعی بودم

مث منی دقیقا😭

چرا انقد کم؟🥲

سوال های مرتبط