عزیزم هرجور دوست داری خرد کن من ۲ کیلو توت فرنگی داشتم ۹۰۰ گرم شکر ریختم اگر یه کیلو داری ۸۰۰ گرم میخواد ریختم روش ۲۴ ساعت تو یخچال موند آب کند در ضمن در مورد شستنش خوب بشور و بذار خوب خشک بشه چون باعث میشه کپک نزنه
بعد از ۲۴ ساعت از یخچال بیار بیرون بذار رو شعله گاز سر نذار روش اول زیاد کن که قل بخوره بعد کم کن نیم ساعت بپزه ده دقیقه اخر هل یا گلاب بریز داخلش البته سلیقه ای هست یه نکته دیگه کف روی مربا مرتب بگیر .نوش جان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.