۳ پاسخ

ن میوه وقتی پخته بشه نفخ اش گرفته میشه سبکتر و قابل هضم میشه اما خام بدی یا ابمیوه رو بدی سنگینی میکنه و نفخ داره مخصوصا سیب

نه آبمیوه فعلا نه

فععععک نکنم 😑😂

سوال های مرتبط