۷ پاسخ

برا من وحشتناک بود

عالیه با پمپ درد اصن هیچی متوجه نمیشی

خوب بود راضیمممممم

خیلی خوبه بدون هیچ درد استرسی میری اتاق عمل قشنگ نی نی میبینی نهایت چند ساعت درد داری ک باشیاف حله و تمام

من سزارین شدم ، اصلا هیچ دردی نداشتم خیلی راضی بودم ، پمپ درد هم بگیری خیلی تاثیرگذاره
۱۲ ساعت بعد عمل سوند رو میگیرن ، میگن غذا بخور ، بعد باید راه بری و دستشویی کنی
اگه بازم سوالی داری بپرس

برای من عالی بود
فقط روز بعدش کتف درد داشتم که قهوه و نسکافه خوردم اوکی شدم

عزیزم سنو‌گرفتم نوشته سفالیک یعنی سر بچه. پایینه یان بالا

سوال های مرتبط