جای بخیه سزراین رو هر روز تا ۱۰روز باید شست؟

۷ پاسخ

ن بابا

اره حتما بکش خدای نکرده عفونت کنه دردسره

پزشک من گفتن هر روز روزی یکبار حموم برو
امروز هم برم دیگه فردا میکشم .

من هر روز میشستم و سشوار میکشیدم

بله حتما روزی دوبار می‌میشوری سشوار می‌کشی خیلی واجبه

من هر روز حوصلم نبود بعضی وقتا یروز درمیان میشد

واسه من ک دکترم پانسمان کرد تا ۱۰ روز گفت باز نکن تا بخیه بکشی

سوال های مرتبط

مامان افرا💕 مامان افرا💕 ۶ ماهگی