۳ پاسخ

من فقط فعلا هوایی رو قبول دارم
من پسرمو میبردم پیشش راضی بودم دخترمم چکاپ بردم
بدون بیمه ۷۵۰ ویزیت گرفت ولی خب خیالم بابت همه چیز راحت شد

من چکاپ اولشو پیش عابدی بردم،خوب بود فعلن

ارمانیان

سوال های مرتبط