مامانا
گن چی بخرم برای زایمان ؟

۴ پاسخ

سعی کن اول با سال ببندی بعد گن

اول کشی نازک طبی

سزارین هستی یا طبیعی

من ک نتونستم ببندم فقط هزینه اضافی کردم سعی میکنم این هفته شروع کنم گن رو

سوال های مرتبط

مامان عسل مربا مامان عسل مربا روزهای ابتدایی تولد
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان مانیار جوجه💙🐥 مامان مانیار جوجه💙🐥 ۲ ماهگی
مامان نی نی اوشولو مامان نی نی اوشولو ۲ ماهگی