۴ پاسخ

من بخیه ام یکی دوتا بازشده بود.مرتب عسل طبیعی اصل بهش میزدم خیلی خوب بود کامل بسته شد خودش

من بعد ۵۰ روز بخیم باز شد
دکتر یک پماد بهم داد بزنم
۱۰ روزه بسته شد

یکبار رفتم خوب نشدم

باید بری دکتر حتما

سوال های مرتبط