خانوما من رفتم‌ سونو رشد ۱کیلو ۱۸۰ خوبه بنظرتون؟؟؟

۶ پاسخ

اره خوبه دکترم گفت ازاین به بعدمیخوادرشدکنه وزن بگیره الان وزن طبیعی داره

چیا میخوردی

از جدول چك كن

تصویر

من ۲۷ وسه روزبودم رفتم سونووزنش گفت۱۱۳۰گرم

آره تا دنیا بیاد سه کیلو میشه

اره خوبه

سوال های مرتبط