رابطه داگی خشنن😂🦥
وا یعنی چی زودتر درد بگیره
اون طفلی الان به دنیا بیاد خدایی نکرده میره دستگاه
هر پی بیشتر بمونه مغزش بهتر رشد میکنه
این ظلمو در حق بچت نکن😵💫🤔😐😐
چه عجله ای داری واسه من ۹ روز مونده باز میگم بزار تا وقت خودش بمونه
عزیزم خیلی زوده
این لطف رو به نینی کن تا جایی میتونی نگهداری توش شکمت که رشدش کامل شه
هرچی دیر تر دنیا بیاد بدن قوی تر و سالم تری داره و زدی نمیگیره
مگر اینکه خود دکتر ختم بارداری بزنه بزات
هنوز که زود
هنوز خیلی مونده الان خدایی نکرده بچه دنیا بیاد میره دستگاه حداقل ۳۷یا ۳۸باید پر کنی
بزتر بچت برسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.