چیکار کنم زودتر درد زایمان بگیره

۷ پاسخ

رابطه داگی خشنن😂🦥

وا یعنی چی زودتر درد بگیره
اون طفلی الان به دنیا بیاد خدایی نکرده میره دستگاه
هر پی بیشتر بمونه مغزش بهتر رشد میکنه
این ظلمو در حق بچت نکن😵‍💫🤔😐😐

چه عجله ای داری واسه من ۹ روز مونده باز میگم بزار تا وقت خودش بمونه

عزیزم خیلی زوده
این لطف رو به نینی کن تا جایی میتونی نگهداری توش شکمت که رشدش کامل شه
هرچی دیر تر دنیا بیاد بدن قوی تر و سالم تری داره و زدی نمیگیره
مگر اینکه خود دکتر ختم بارداری بزنه بزات

هنوز که زود

هنوز خیلی مونده الان خدایی نکرده بچه دنیا بیاد می‌ره دستگاه حداقل ۳۷یا ۳۸باید پر کنی

بزتر بچت برسه

سوال های مرتبط

مامان نیهان طلا🩷🎀 مامان نیهان طلا🩷🎀 ۹ ماهگی