۶ پاسخ

من از چند تا مامان ها شنیدم خیلی عوارض داره همون ماه اول قطعش کزدم

منم زمانی که قطع می‌کردم دارو رو بدتر شد ولی تحمل کردم خودش خوب شد بعد از چند روز
بنظرم هی قطع و وصلش نکن بهرحال دارو هه عوارض دارن هر چی کمتر بخورن بهتره

من از ۳ ماهگی تا نزدیکای ۷ ماهگیش
باید غذا و شیرشم رعایت کنی
اگه شیرخشکیه حتما شیر خشک ای ار بده بهش

اره منم مشکل دارم با قطع کزدنش تو ۵ ماهگی اپمدم قطع کنم بدتر شد دوباره شروع کردم الان تونستیم کم کنمش از روزی ۴ شی شی ب دو سی سی رسوندم تا ایشالا کم کم تمام

شیر خودتو میدی؟

من دوماه دادم خودمم به شدت رعایت کردم خوب شد

سوال های مرتبط