۴ پاسخ

منم قرص تیروئد میخوردم کم میکردم تیروییدم کم کار بود قبلا خیلی چاق شدم

چه خوب

من ۹۴ بودم شدم ۷۷💪😍😂

آره خوب چون شیر خودتو میدی طبیعیه ک کم کنی اگه نمی‌خوای لاغر بشی باید ب خودت برسی و بخوری

سوال های مرتبط