۵ پاسخ

من انومالی که رفتم جفت پایین بود دکترم گفت تا۲۵ هفته استراحت کن اصلا رابطه نداشته باش سبک و سنگین نکن خم و راست هم نشو جارو هم نمیزدم خونه رو تا۴ هفته رعایت کردم بعدش گفت اومده بالا

منم جفتم پایین بود . رابطه تا الان نداشتیم . کار سنگین نکردم حتی جارو نکشیدم تا الان . پله زیاد بالا پایین نکردم . شیاف استفاده می کنم و اغلب اوقات دراز می کشم .

علاوه بر اینها استرس هم نباید داشته باشی

من همه چی اوکی بود تو ان تی هم جفتم اوکی بود چندروز پیش یهو خونریزی کردم همون روزشم سونوی انومالی داشتم که بهم گفت جفت پایینه
دکتر گفت رابطه ممنوع نباید خم بشی دسشویی فرنگی استفاده کن و پله ممنوع و مراقب کن فقط همینا رو گفت

من انتی بهم گفت که تا انومالی رفته بود بالا
من رعایت خاصی انجام ندادم بیشتر استراحت بودم و زیاد بیرون نمیرفتم مخصوصا جایی که میدونستم پله داره
رابطه رو هم کمتر کردم
و جارو هم همسرم انجام میداد بقیه کارا با خودم بود

سوال های مرتبط