واسه افزایش شیرم چیا بخورم؟

۶ پاسخ

تا میتونی مایعات به جز چای بخور
اینا هم از همه بیشتر جواب میده:
شربت شیره، آب هویج، سیب، به، انجیر، خرما، ارده، عسل، بادام، کنجد، دنبالچه گوساله، عرق رازیانه،

آب هویج ، تن ماهی ، شوید ، رازیانه ، آبگوشت ، آب فراوان

من قطره سیر افزا،پودر گالاکتومید،قرص لاکتاول،لیموناد مارک زمزم،ماکارانی،اب هویچ بعد صبحانه،پسته،کنجد،نشاسته،ابگوشت،اینا شیرمو زیاد میکنه

جو کاهو ببین معجزست

آب هویج
کنجد
کلپاچه
چای
مایعات
دلستر میگن خوبه

بیمارستان ب من گفتن زیره و رازیانه
یا دمنوش یا عرق

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین ۱۰ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۵ ماهگی
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان ❤️سامی ❤️ مامان ❤️سامی ❤️ ۸ ماهگی