سلام خانما حالت تهوع بارداریم خیلی شدیده درحدی که گلوم خونی شده طبیعیه؟

۴ پاسخ

ببین منم اینجورم دکتر برام سرم نوشته میزنم تا چند روز بهترم

برو پیش دکتر زنان بهت دارو میده. و اینکه من دیدم مامان‌ها اینجا میگن یه شربت هست گیاهیه واسه ویار بارداری خوبه اسم شرکتش باریج هست خیلی راضی بودن. از داروخانه بپرس

یک ماه ونیم

چند ماهته؟

سوال های مرتبط

مامان مامان یاس وعسل مامان مامان یاس وعسل هفته بیستم بارداری