بچه ها گلوم درد می‌کنه چی میتونم بخورم خوب بشه

۳ پاسخ

بچه شمام اصلا حال ندارید من اصلا حال ندارم فقط میگم دراز بکشم پامیشم سرپا حالم بد میشع

من تا نرم دکتر خوب نمیشه فقط برام آمپول پیرسینی نوروین زد

نشاسته رو تو به کم آب سرد حل کن بعد با آب جوش پر کن همینجوری که گرمه بخور آروم میکنه گلوتو منم سرما خوردم با نشاسته سرپام 😅

سوال های مرتبط

مامان اِلای🧚‍♀️ مامان اِلای🧚‍♀️ ۸ ماهگی
مامان آنیسا و پسرم مامان آنیسا و پسرم هفته بیستم بارداری
مامان دلوین و توراهی مامان دلوین و توراهی هفته بیست‌وششم بارداری