منم همین بودم فقط برای اسید معده صبا امپرازول میخوردم ۲۰. و حجم کم اما تند تند چیزی میخورم ! ویتامین ب ! سیب ، موز ، سیرابی
بادوممم درختی بخور خیلیییی خوبه مثل اب روی آتیشه روزی ۱۰و۱۵تا دونه ی مشت اینا بخور
سيرابي هم زياد بخور چون ويتامين ب داره و باعث كاهش تهوع ميشه
ليمو برش خورده رو سعي كن زياد بو كني عزيزم به كاهش تهوع كمك ميكنه
سیب آب سیب. یا سیرابی بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.