۵ پاسخ

منم همین بودم فقط برای اسید معده صبا امپرازول میخوردم ۲۰. و حجم کم اما تند تند چیزی میخورم ! ویتامین ب ! سیب ، موز ، سیرابی

بادوممم درختی بخور خیلیییی خوبه مثل اب روی آتیشه روزی ۱۰و۱۵تا دونه ی مشت اینا بخور

سيرابي هم زياد بخور چون ويتامين ب داره و باعث كاهش تهوع ميشه

ليمو برش خورده رو سعي كن زياد بو كني عزيزم به كاهش تهوع كمك ميكنه

سیب آب سیب. یا سیرابی بخور

سوال های مرتبط