۱۱ پاسخ

عزیزم من ۱۴هفته تمامممم بالا اوردم به قدری که خون بالا میاوردم فقط با دمیترون بهتر میشدم

شما حالت تهوع از کی شروع شد یعنی چند هفته و چند روزت بود ک علایم اومد سراغت

سلام عزیزم دور از جونت عزیزم خداروشکر کن چون میگن بالا آوردن نشانه سالم بودن بچه و بارداری من الان آرزو دارم ی علایم بارداری داشته باشم تا خیالم راحت باشه دوبار سقط داشتم .دمیترون خیلی خوبه از دکتر بپرس و اینکه خیار هم برا حالت تهوع عالیه

من دمیترون میخوردم و میخورم

ببین رو هرکسی یه چیزی جواب میده،من به اندازه شما اذیت نیستم ولی واسه تهوع هم سر بارداری اولم و هم این یکی دمیترون خیلی جواب میده روم.حتی یک چهارمش

من هفته های اول غروب ها شروع می‌شد با اول صبح ها وسط روزها اوکی بودم.ولی از هفته ی 9 دیگ قطع شد کم شد الان دیگ کلا قطع شده فقط معده م خالی بمونه حالم بد میشه یکم ولی دیگ قطع شده .قطع میشه ایشالله عزیزم صبور باش.

دمیترون بخور من روزی چهارتا میخوزدم اگ نمیخوردم قعطا میمردم🥺

تیروئید نداری... اخه من اینطوری بودم

منم تا به امروز هرچی میخورم بالا اوردم جونی نمونده اگ یکی درست کنه غذا بوش نفهمم میخورم وگرنه خودمم نمیتونم بپزم

عزیزدلم خیلی سخته میدونم چ حالی داری.

باید پیدا کنی چیزی رو که روت جواب میده. سیرابی برای تهوع میگن خیلی خوبه.
من خودم کم تهوع داشتم ولی همونم اذیتم میکرد . گوجه ترش رو نمک بزن با نمک بخور. هفته ت بره بالا کم کم آروم میشی تحمل کن چاره نیست .
اگرم واقعا اذیتی به دکتر بگو ی قرص تهوع خیلی قوی بهت بده.

دور از جون عزیزم .. سیرابی بخور برای تهوع خیلی خوبه .من حالم خیلی بد بود یکمی خوردم خیلی بهتر شدم . انشاالله بزودی حالا خوب بشه و سرحال بشی جانم

سوال های مرتبط