خانوما از چه عددی تب محسوب میشه؟

۴ پاسخ

۳۷و نیم تب زیر اون تب نیست

بستگی داره برای خودت ؟

۳۷/۵به بالا

۳۶/۵ به بالا

سوال های مرتبط

مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 ۹ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آگرین مامان آگرین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه ها مامان جوجه ها ۹ ماهگی