قندم زیر چه عددی بیاد ینی افت قند گرفتم؟؟؟

۴ پاسخ

‌ناشتازیر ۸۰نیاد
بعدغذازیر۱۰۰نیاد

زیر ۷۰ احتمالا

زیر ۷۰ منم افت قند دارم

فک کنم زیر هفتاد،اگه ازمایش دادی

سوال های مرتبط

مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلی‌خانم🍼 مامان دلی‌خانم🍼 روزهای ابتدایی تولد